Valopilkkuun on tehty kolme kehitystoimenpidettä asiakaspalautetta tarkasti kuunnellen. Kehitystyömme johtoidea on kehittää palvelua asiakaslähtöisessä vuorovaikutuksessa teidän parhaaksi.

 Kehitystoimenpiteitä on kolme:

Sovelluksen aktivointi maksaa enää vain tavallisen tekstiviestin verran. Valopilkun rekisteröinti tehdään käyttöönoton yhteydessä. Aikaisemmin sovelluksen rekisteröintimaksu maksoi kertaluonteisesti 30 senttiä, joka meni operaattorille.

Palvelunumeroestoon liittyvät haasteet ovat historiaa sovelluksen uusimmassa versiossa. Valopilkun rekisteröintiviesti on nyt normaali tekstiviesti, joka lähetetään tavalliseen puhelinnumeroon. Mikäli sinulla on käytössäsi esimerkiksi yrityksen puhelinliittymä ja siihen liittyvä palvelunumeroesto, ei se enää ole ongelma.

Lisäksi sovellusta voi käyttää nyt myös ulkomaisilla puhelinliittymillä.

Tavoitteenamme on kehittää Valopilkusta Suomen paras taksin tilaussovellus. Kehitystyössä teidän palaute ja kokemukset ovat tärkeintä, joten kiitos ja syvä kumarrus palautteestanne – jatketaan antoisaa kehitystyötä yhdessä!

Valopilkkua ja aurinkoa kesään!

Sakke
Taksiliiton viestintäpäällikkö
sakari.lauriala@taksiliitto.fi